Rippikoulut 2024

Pihtiputaan seurakunta järjestää vuonna 2024 kaksi rippikoululeiriä: Tahkoniemi 1 ja Tahkoniemi 2 -rippikoulut. Kummallakin rippikouluryhmällä on omat sivut, joilla näkyy tarkemmat tiedot ja päivämäärät kunkin ryhmän tapaamisille. Muualla rippikoulunsa käyvät suorittavat kotiseurakuntaan tutustumisen Tahkoniemi 2 ryhmän mukana.

Rippikoululeirit järjestetään seurakunnan omassa Tahkoniemen leirikeskuksessa. Kaikkien rippikoulujen konfirmaatiomessut ovat Pihtiputaan pääkirkossa.

Auringonlasku Tahkoniemen rannassa

Rippikoulujen aloitustapahtuma su 19.11.2023 klo 10

Kaikki pihtiputaalaiset vuonna 2024 rippikoulunsa käyvät nuoret kokoontuvat Pihtiputaan pääkirkkoon jumalanpalvelukseen sunnuntaina 19.11.2022 klo 10. Messun jälkeen on rippikouluinfo kirkossa. Rippikouluinfossa selviää rippikouluryhmät, jaetaan rippikoulupassit ja kerrotaan tärkeistä päivämääristä.

Jokaisen rippikoululaisen on oltava paikalla19.11. ja myös vanhemmilta/huoltajilta toivotaan läsnäoloa!

Aloitustapahtumasta alkaa rippikoulun tutustumisjakso kotiseurakuntaan, johon osallistuvat myös ne pihtiputaalaiset nuoret, jotka käyvät rippikoululeirinsä muualla.

Seurakuntapastori, virkavapaalla 31.5.2024 saakka.