Alakoululaiset

Alakoululaisilla tarkoitetaan 7-13 vuotiaita eli pääasiassa varhaisnuorisotyön kohderyhmänä ovat 1.-6. luokkalaiset lapset.

Pihtiputaan seurakunnan varhaisnuorisotyö tarjoaa erilaisia kerhoja, retkiä ja leirejä. Kerhot kokoontuvat viikoittain, leirejä ja retkiä pyritään järjestämään koulujen loma-aikoina ja viikonloppuina.

TALVEN RIEMUJA

3-6 luokkalaisten talvileiri Tahkoniemessä 26-28.2.2024

Ilmoita nimesi, syntymävuotesi, osoitteesi, huoltajan nimi + puhelinnumero, ruoka allergiat.

Os maksu 30 e, sisarukset puoleen hintaan.

Ilmoittautuneille lähetetään tarkempi  leiri ohjelma. Leirimaksu maksetaan leirillä!

Ilmoittautumiset sähköpostiin tarmo.repo@evl.fi 16.2 mennessä.

LASKETTELUPÄIVÄ TAHKOLLA 29.2.2024

Kaiken ikäisille!

LÄHTÖ KLO 8.00 SALLILAN TAKAPIHALTA JA TAKAISIN OLEMME N. 19.30

SEURAKUNTA MAKSAA LINJA-AUTO KYYDIN.

ILMOITTAUTUMISET SÄHKÖPOSTIIN tarmo.repo@evl.fi 22.2 mennessä

Alakoululaisten kerhot jatkuvat syksyllä 2024

Kerhotoiminnasta tiedotetaan kotisivuilla, Kotiseudun sanomissa ja seurakunnan Facebook-sivuilla sekä Instagramissa.

Kerhoihin ilmoittautuminen

Kerhoihin ilmoittaudutaan nuorisotyönohjaajalle.

Ilmoita:

- lapsen nimi, syntymävuosi, ruoka-aineallergiat ja sairaudet tms, jotka työntekijän on tarpeen tietää

- huoltajan nimi ja puhelinnumero; saako numeron liittää huoltajien whatsapp-ryhmään

Vastaanotetuista kerhoilmoittautumisista lähetetään vahvistusviesti.