Pihtiputaan seurakunnan musiikkiryhmät

Seurakunnan musiikkitoimintaan otetaan uusia laulajia ja soittajia. Jos haluat osallistua, ota yhteyttä!

Kanttori Janne Peltokorpi

Lapsikuoro Satakieli

Sallilassa keskiviikkoisin klo 16-17

Seurakunnan lapsikuoroon ovat tervetulleita kaikki alakouluikäiset. Kuoro laulaa monenlaista lapsikuoro-ohjelmistoa yleensä yksiäänisesti. Esiinnymme seurakunnan tilaisuuksissa. Tule mukaan iloiseen porukkaan!

Kirkkokuoro

Sallilassa torstaisin klo 17-18.30

Kirkkokuoro on aikuisille tarkoitettu avoin kuoro. Laulamme yksi- ja moniäänistä kirkkomusiikkiohjelmistoa. Kuoro esiintyy säännöllisesti seurakunnan eri tilaisuuksissa 10-20 kertaa vuodessa. Järjestämme yhteisiä konsertteja muiden kuorojen kanssa, ja silloin tällöin teemme reissuja muualle Suomeen. Seuraavaksi matkustamme Tampereen kirkkomusiikkijuhlille keväällä 2024. Uudet laulajat ovat tervetulleita kuoroon!

Lauluyhtye Avalon

Sallilassa joka toinen keskiviikko klo 18 alkaen

Avalon on noin 10 laulajan yhtye, joka laulaa moniäänistä, pääasiassa perinteistä kirkkomusiikkia. Kuoro valmistelee vuosittain joulu- ja kevätkonsertit. Lisäksi laulamme jumalanpalveluksissa muutaman kerran vuoden aikana. Avalonin taiteellinen johtaja on Hannu Inkeroinen.

Otamme uusia laulajia koelaulun kautta. Ilmoittaudu kanttorille: Janne Peltokorpi 040 520 3388

Kirkkoniekat

Sallilassa keskiviikkoisin klo 17-18

Seurakunnan soitinorkesteri on oivallinen paikka kehittyä yhteismusisoijana tai palautella mieleen vähemmälle jäänyttä soittoharrastusta. Tällä hetkellä soittajia on alle 10. Kirkkoniekoissa kaiken tasoiset soittajat pääsevät musisoimaan omalla osaamisellaan. Orkesterin sovitukset tehdään niin, että jokainen pärjää kohtuullisella harjoittelulla. Kaikenikäiset soittajat tervetuloa!