Tahkoniemen leirikeskus

Koskenniskantie 116, 44800 Pihtipudas

50

Saanijärven rannalle 1984 rakennettu hirsinen leirikeskus. Majoitus 12 huoneessa, yhteensä 39 vuodepaikkaa. Maksimissaan 50 saa majoittua tilaan kerralla. Lisäksi saunan takkahuoneessa voi yöpyä pari henkeä. Allergiahuone. Päärakennuksessa lisäksi koulutus- ja ruokailutilat, suurtalouskeittiö sekä sosiaalitilat. Suurtalouskeittiö ajanmukaisella koneistuksella. Sähkölämmitys ja ilmalämpöpumput. Kaksi takkahuonetta. Valokuituyhteys.

Rannassa isokokoinen saunarakennus takkahuoneella sekä osittain katettu laavu tulipaikkoineen. Saunarakennuksen voi vuokrata erikseenkin. Tilava piha-alue. Lentopalloverkko.

Keittiön käyttäjällä oltava hygieniapassi. Tilojen loppusiivous kuuluu aina vuokralaiselle. Särkyneistä tavaroista tai paikoista on ilmoitettava ja sovittava korvauksesta.

Vuokraajien käytössä kaksi soutuvenettä ja pelastusliivit. Matala uimaranta laitureineen.

Rakennuksiin ei saa tuoda sisälle lemmikkieläimiä.

TAHKONIEMEN HINNASTO

Päivätilaisuudet:

Päärakennus

Oman seurakunnan jäsen tai oman kunnan yhteisö

Sali alle 30 henkilöä 70 € ja yli 30 h 140 €

Muut kuin oman seurakunnan jäsenet tai oman kunnan yhteisöt

Sali yli 30 henkilöä 130 € ja yli 30 h 180 €

Majoitus:

Päärakennus 460 €/vrk sisältää koko alueen ja laavun käytön, saunalle on erillinen hinnoittelu.

Pienemmille ryhmille henkilöluvun mukaan maksu yli 12-v. 17 €/hlö/vrk, 4-12-v. 14 € hlö/vrk, alle 4-v. ilmainen. Pienin veloitus päärakennuksesta on 200 €/vrk.

Tahkoniemen piha-alue, laavu ja saunan takkahuone ilman saunomista 40 €

Sauna 80 €/kerta, maks. 3 h, ylimenevät tunnit 10 €/h.

Asuntoauto tai -vaunu sähkö 10 €/vrk, henkilöluvun mukainen taksa 5 €/hlö, alle 12-v. 3 €.

Ilman sähköä asuntoauton ja -vaunun pito maksuton, mutta henkilöluvun mukainen maksu.

Vuokralaisen kuuluu huolehtia siivouksesta ennen lähtöään ja huolehtia, että ulkoilualuillekaan ei jää roskia ja että paikat pysyvät kunnossa. Jos tilat jäävät siivoamatta, peritään siivouksesta aiheutuneet kulut asiakkaalta. Rikkoutuneista esineistä/paikoista tulee ilmoittaa ja sopia korvauksesta.

Seurakunnan kautta ei järjestetä tarjoiluja eikä siivousta. Keittiön käytöstä vastuussa olevalla tulee olla hygieniapassi.

Vähintään kolmen päivän vuokrauksesta voidaan myöntää alennusta 20 %: a viikolla ma-pe välisenä aikana. Lisäalennusta voidaan myöntää rippileireille ja nuorisojärjestöille, kun majoittuvat ovat suurimmaksi osaksi lapsia tai nuoria. Alennuksista päättää talouspäällikkö.

Talvella leirikeskusta ei vuokrata.

Varaukset Pihtiputaan seurakunnan kirkkoherranvirastosta  p. 044 - 7844421 tai taloustoimistosta 044-7844420.

Pihtiputaan keskustaan n. 3 km.  Bussipysäkki n. 3,5 km:n päässä. Hyvät kulkuyhteydet julkisilla nelostiellä pohjois-etelä- ja etelä-pohjoissuuntaan (Pihtipudas-Jyväskylä-Helsinki ja Pihtipudas-Oulu).

Tiedustelut ja varaukset:

0447844421 Kirkkoherranvirsto avoinna ma-ke klo 9-12