Nallet lukevat kirjaa.

Lapsille ja lapsiperheille

Tervetuloa mukaan seurakunnan toimintaan koko perheen voimin! Tule kohtaamaan samassa elämäntilanteessa olevia, jakamaan arjen asioita sekä hakemaan voimavaroja elämään. Seurakunta haluaa auttaa, tukea ja kulkea rinnalla monenlaisissa elämäntilanteissa.

Lasten kristillinen kasvatus on kodin ja seurakunnan yhteistyötä. Päiväkerhossa lapset tutustuvat kristinuskoon ikätasolleen sopivalla tavalla. Perhekerhossa lapsi saa yhteisen mukavan hetken vanhemman, isovanhemman tai muun tärkeän aikuisen kanssa. Seurakunta järjestää myös perhejumalanpalveluksia, leirejä, retkiä ja erilaisia perheille suunnattuja tapahtumia. Tule mukaan löytämään oman perheesi juttu!

Alakouluikäisten kerhotoiminnan ja ryhmät löydät varhaisnuorisotyön sivulta.

23.7 ja 25.7 Yleiset löhöilypäivät Tahkoniemessä klo 11-17.

Voit uida, saunoa, pelailla, ottaa aurinkoa, paistaa makkaraa, viettää aikaa perheesi kanssa.

Saunavuoro naiset parittomilla tunneilla klo  11, 13 ja 15

Saunavuoro miehet parillisilla tunneilla klo 12, 14 ja 16