Diakoniapäivystys Muurasjärvellä

ma 29.4. klo 15.00 – ma 29.4. klo 16.45

Muurasjärven kirkko

Diakonian vastaanotto Muurasjärven kirkossa

Diakonissa on tavattavissa Muurasjärven kirkossa kerran kuussa. Voit tulla keskustelemaan, jakamaan huoliasi tai ilon aiheita, selvittelemään mutkikkaita elämäntilanteita tai rukoilemaan yhdessä. Joskus vaikealta tuntuvakin tilanne ratkeaa, kun sitä yhdessä pohtii. Tarvittaessa voit saada osto-osoituksen MeiJän kauppaan, tai apua mahdottomalta tuntuvaan laskuun. Rahallinen auttaminen vaatii aina talousselvityksen tekemisen ja tarvekartoituksen, ja on pääasiallisesti kertaluonteista. Ota yhteyttä, niin tavataan ja mietitään yhdessä!
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Diakonissa

Olen diakonissa Maarit, nelostien tuoma, alunperin turkulainen. Pihtiputaalle olen nyt asettunut ja asustelen tällä hetkellä 14- ja 7-vuotiaiden kissojeni kanssa. Harrastan tanssia, käsitöitä ja niin... kissoja. Ne osaavat kyllä ottaa paikkansa sekä sylissä että sängyssä.

Diakoniatyössä lähinnä sydäntäni ovat heikoimpien ja vähäosaisimpien tukeminen, päihdetyö ja osallisuuden vahvistaminen omassa yhteisössäni. Pyrin vaikuttamaan siihen, että ihmiset löytäisivät toisensa jälleen koronan jälkeen, ja yksinäisyys lievittyisi niin aikuisten kuin vanhustenkin keskuudessa.