"Runsaasti asukoon teissä Kristuksen sana; opettakaa ja neuvokaa toinen toistanne kaikessa viisaudessa, psalmeilla, kiitosvirsillä ja hengellisillä lauluilla, veisaten kiitollisesti Jumalalle sydämissänne. " Kol. 3:16.

Musiikki on Jumalan hyvä luomisteko. Se läpileikkaa kaiken seurakunnan toiminnan ja on vahvasti mukana eri tilaisuuksissa. Musiikin avulla voidaan ilmaista niin suuren ilon kuin syvän surun tunteita; musiikki usein jatkaa siitä mihin sanat loppuvat.

Pihtiputaan seurakunnassa voit osallistua musiikkitoimintaan esimerkiksi liittymällä mukaan johonkin seurakunnan musiikkiryhmistä. Musiikin harrastajat ovat tervetulleita avustamaan soittaen tai laulaen myös jumalanpalveluksiin ja muihin tilaisuuksiin.

Erilaisia konsertteja seurakunnassamme järjestetään säännöllisesti pitkin vuotta.